Näst sista dagen på 2009 (!)

Halloj :)
Igår var jag i stan, again, jag och katarina skulle försöka hitta nåt till nyår, självklart gjorde jag inte det så jag ska komma naken-så att alla är förberedda liksom :) sen blev det middag på donken och sen OC marathon, jag och petra som kan hålla ut satt ju och kollade till halv sju, blev lite ansiktmasker och fixa naglarna och sånt, måste ju använda tiden :)

Sen idag efter 3 timmars sömn åkte jag och katarina och sola, sen blev det stan (igen) men freja, var där typ en halvtimme, köpta nya jeans tights och örhängen-fortfarande iga bilder eftersom min jävla kamera sladd är borta (!)-sen åkte jag iaf och mötte sebastian och åt och lie så, donken igen-mina dagar ser ju inte alls likadana ut

Ikväll ska jag nog lägga mej tidigt och sova, men innan dess blir det nog film med Robin och kanske Freja :)

Mitt OC beroende kommer tillbaka och bara oc låtar som spelas nu, hide and seek är ju helt klart favoriten!

Puss Josefina

Kommentarer
Postat av: katarina

GOTT NYTT ÅR TVÅ AV MINA FAVORITTJEJER!! :D <3333

2009-12-31 @ 17:55:28
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0