Snabbis

skulle kunna berätta vad som hänt idag. Jag skulle träffat josefina tills jag kom på att jag va tvungen att göra julgodis så det blev inget med jossi baby. Sen så har jag mest chillat nu på kvällen. Har fixat mig och nu ska jag kolla på filmen "clueless" bara för att hedra brittany. Snällt va!
Sen blir det sooova för imorgon ska tjejerna komma hit och fira jul så jag måste väl upp lite tidigare och städa samt fixa lite, hihh allt måste ju va perfekt. Det ända som e synd är att alla e så sega och jag är så inte seg. Så de lär väl komma kl 2 säkert. Dock e det synd för jag är en snabb person som är mycket otålig haha!
jaja, jag får väl tåla det!


godnatt, Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0