Till 09ESBD

Jag är trött på att vara den där utseendesfixerade tjejen i klassen. Bara för att man gillar smink och kläder så är man inte världens ego och bara tänker på sig själv. Alla mina övriga kompisar är ungefär precis som mig när det gäller utseende. Vi har liksom växt upp med att man måste tänka mycket på hur man ser ut, så det har fastnat. Vi gillar dessa "tjejiga" grejer och det är absolut inget fel med det. De flesta eller ungefär alla i min klass tycker säkert att jag bara bryr mig om hur jag ser ut. Det är inget jag kan ro för längre direkt. Det är bara så jag är. Så om det nu är någon som tycker jag är ytlig så håll det för er själva. Jag e trött på att höra det nu. Jag kommer alltid vara såhär och det kanske är just därför jag sticker ut ur klassen. Man kan va estet och fortfarande verkligen gilla mode och kläder. Det kommer jag alltid göra! Jag är en bra person i mig och inte taskig på något sätt. Jag är inte den som vill vara elak mot någon. Jag vet att jag kan säga konstiga saker, så har jag alltid hållit på. Det e bara så jag är liksom, haha.
Börjar faktiskt tvivla mer och mer på om jag kommit rätt. Det är absolut inget fel på ni i klassen. Ni är as sköna och man har massa kul varje dag! Men det finns något som får mig att känna mig grymt utanför och att jag inte passar in här i bild-klassen.
vet liksom inte om jag har kommit rätt ännu?


Freja

Kommentarer
Postat av: Mira

Gud gumman! Visste inte att det var jobbigt, jag ska i alla fall skärpa mig nu! Förlåt :/

<33

2009-12-09 @ 18:34:55
URL: http://alwaysmira.blogg.se/
Postat av: Siri

Shit, trodde inte du tog så allvarligt på det. VI gillar dig jättemycket Freja, det har ju bara blivit en grej att vi säger så. som aggebk liksom.. inte seriöst! Jag är ju lika "fjortis", det stämmer ju :) FREJAAAA känn dig inte utanför, för det är du inte! puss

2009-12-09 @ 23:23:07
Postat av: Sanne

Jag är minst lika tjejig jag!!1 Jag VRÅL tittade på Fashionweek och kunde INTE slita mig! Mina polare mobbar mig för att jag tittar på Paradise Hotel och typ.. är allmänt flickig ibland? Det är väll bara för att du ser ut som en tjej och det gör inte jag:D:D Jag bryer mig om mode mycket och det är en stor del av mitt liv o.s.v blablabla men jag passar inte i allt, det gör du tösen!!! ALLA ÄLSKAR DIG FÖR DEN DU ÄR OCH GLÖM INTE DET!

2009-12-10 @ 22:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0