VECKANS.....

Detta är en lista som jag kommer visa nästan varje vecka.
Den visar i storsett vilka som vart snälla och vilka som vart elaka. Olika personer i olika veckor förhoppningsvis!
Så vill du komma med på denna special lista så får du jobba på i veckan som kommer! P.s det är ingen jätte seriös lista så va inte ledsen för att du står med/inte står med.


Veckans Angel - Cornelia Persson
hon vet varför! Bara för hon är en sån snäll person som lyser upp min vardag.

Veckans Hottie - Agnes Krasse och Linnéa Eriksson
De har varit lite extra snygga denna vecka.

Veckans Fuck You - Freja Nilsson
Jag ger mig själv denna för jag kanske inte vart så snäll. Sagt lite extra dumma saker denna vecka.

Veckans Warrior - Simone Boguslaw
Hon har varit där när andra varit "dumma" mot mig haha! Hon e också den ända som inte härmar min vääldigt oväntade dialket som ständigt kommer upp.




Freja


Kommentarer
Postat av: Mira

Haha! Du är sööt ;) <3

2009-12-19 @ 16:16:40
URL: http://alwaysmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0