What am I without you?

NU är det nsätan Jul igen, jävlar va tiden flyger fram :o har vart lite dålig på att blogga, orkar inte köra nån uppdatering på vad som har hänt men idag har jag iaf fixat för imorn, slått in alla julklappar och sånt :) senare ska jag byta med elin, hon kommer bli så jälva glad, jag är säker :D haha
Igår åkte jag och såg new moon igen :D lika bra den här gången, jag tror alla älskar jacob i filmen...Men den här gången såg jag filmen med sebastian efter att ha sett twilight lite halvt innan, men sen mötte jag katarina (vad är oddsen? hahaha)  där också så jag kunde åka hem med henne :)
*tänkte lgga in lite bilder från mitt och emmas julbak med jävligt snygga choklad pepparkakor men jag är så oteknisk och fattar inte vart man ska sätta in sladden på den här datorn :s *



//Josefina


Kommentarer
Postat av: katarina

haha kul att jag fick vara med på ett hörn ;D

2009-12-24 @ 21:53:35
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0