Torsdag :)

Idag var det ju skola som vanligt, och jag hade en välbehövd lång sovmorgon :D I skolan hände väl inte så mycket idag vad jag kan komma på, jag hade världens träningsvärk e benen efter att jag och Elin provade på friidrott igår, en ganska så pinsamm historia :S Just nu sitter jag iallafall och gör engelska läxan och lyssnar på klassisk musik tills musik provet. Jag är ute i väldigt god tid men jag vill helst inte sitta på lovet sen och plugga s det känns lika så bra :) imorn är dte ju fredag den trettonde så vi får väl se vad som händer då :s nä nu måste jag plugga vidare ha det bra :D
JOsefina

Kommentarer
Postat av: petra

J och F, ni borde skriva mer, ni är ju fean sämre än vad jag är! ;) PUSS

2009-02-19 @ 17:22:30
URL: http://attling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0