Lördag

helloj! idag har jag segat och målat sista akvarell bilden till gymnasiet. Den blev ful och det ser ut som om en 3 åring målat den. Ikväll ska jag iaf träffa empo, det va ett tag sen. Vi ska kolla melodifestivalen och bara ta det lungt.
Förlåt för att jag inte laddar upp några bilder. Min kamera är urladdad och jag orkar inte byta batteri. Men jag lovar jag ska sammla kraft och springa ner och byta mitt batteri.

Imorgon ska jag träffa Emma, Madde och Alicia. Vi ska vara lite inne i stan typ. Trevligt trevligt.
Nu ska jag läsa den dumma boken "pojken i randig pjamas"

Jag återkommer kanske, Freja


Kommentarer
Postat av: Emma

Den boken fick jag också! Men det är väl bara att läsa, för om man har läst klart den tills på tisdag får man vara ledig hela dagen :DDD

2009-03-14 @ 17:33:22
URL: http://emmabrattstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

ohh :D

2009-03-15 @ 20:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0