Lördag

Idag har jag vart i stan med Elin självklart ska det ju regna men men, det var ju inte så mkt. Dagen började bra men nu är jag bara jävligt irriterad, jag trodde inte nån man en gång har älskat kan bli så jävla dum i huvudet och hålla på som dom gör :s aja, man kan ju inte låta det förstöra helgen. Nu ska jag iaf gå och äta och göra mej iordning för kvällen, och här kmr bilder på det jag köpte. Först är det en ganska liten svart kiltad väska från Bianco, 130 kr och sen är det en blå t-shirt med ficka från gina tricot som kostade 129 :) på bilden ser det ut som jag har en böld på sidan men det är nån lapp som sticker ut tror jag :s



Ha en bra kväll :)

Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0