Just nu



har tvättat håret och fixat sista touchen på naglarna! ready for school om man säger så.
Hoppas ni inte tror att den första minen jag gör är seriös bara..... you know me, I don't do that. Haha nej men iaf, jag borde läsa lite mer i "i taket lyser stjärnorna" har ungefär 20 sidor kvar nu. Det är allt en fin bok den som man borde läsa lite då och då.

whatevva, Gossip girl var najs, jag satt och skrek i soffan lite då och då haha. Man är ju som man är.


Juste, på tal om inget. Lika bra att berätta för folket. Jag har ont i halsen igen! fuuuuck. Och så ska jag och Linnéa gå på kents konsert den 25 februari! Kan det bli mer skoj elller vadddååå???


ses imorgon då!

Xoxo..... Freja Nilsson, heheee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0