Hårt arbete

Nu har jag gjort en massa hemsk matte :( dampdampdamp på alla läxor, tur att min snälle morbror kom och hjälpte mej :)

Iaf så tänkte jag bara ge ett litet tips tiller som har lika platt hår som mej, sätt bara upp håret i en knut på kvällen (blött om man vill få bättre) och spraya saltvattenspray. Släpp ut det sen och ta hårspray, det blir ganska lockigt först men lägger sej ganska snabbt (för mej iaf) och ser jätte fint ut med lite beach look haha! får lägga in bild åp hur dte blir sen men hinner inte nu;











Bästa hårs-saltvattensprayer om ni frågar mej :)


Till dej som undrade så är nitskärpet ifårn Lindex, köpte det för jätte länge sen men det finns ett nästan likadant att köpa på lindex nu igen :)

Men nu ska jag sova, God natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha okej tack så mycket :)

2009-09-02 @ 07:44:52
Postat av: FEBB

haha tack josefina va snäll du har, har verkligen inga speciella så tack :P

2009-09-02 @ 10:21:00
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: FEBB

freja: jag har, jag har! haha... men den är så jävla stor :O

2009-09-02 @ 10:21:26
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0