I got a feeling :D

Eftersom jag har 10 sidor matte tills måndag och inte hinner i helgen så tänkte jag göra idag, men nu behöver jag breeaak så om man orkar läsa så har jag mitt tidsfördriv
1) En helt random snubbe kommer fram till dig och säger: "Hej, vem är du?" Vad svarar du? - jag skulle säkert inte fatta att han menade mej..
2) Vad var det senaste du stoppade i munnen? - plättisar
3) I ditt senaste sms står det? - ah okej, haha ja det kan ju vara ganska smart :p <33
4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på? - ojj, kommer inte ihåg, massa,
5) Var är din pojkvän just nu? - eftersom jag inte har ngn så är han väl med ngn annan :o
6) Välj ett ärr på din kropp? - vid my eye
7) Vilka är dina favoritfärger? - grå, rosa blått och svart
8) Vilka i ditt liv litar du på? - mah friends, eller närmst iaf
9) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta? - ja du, sussi känns ju som gjort för mej (haha, inte många fattar) 10) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan i världen? - tack, du ser inte så illa ut du heller
11) Hur ofta svär du? - jag? svära? NEVER

12) Litar du på ALLA dina vänner? - nope, men dom närmst fortfarande :)
13) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken? - bereor på vart männskan bor
14) Tror du att allt som händer har en anledning? - yes box
15) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande? - otrohet och sån skit
16) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad? -Petra, haha nej kanske inte men jag vet att hon villl :o okej nej inte men ändå :D
17) Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast? - funney och gullig, snäll och sånt
18) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta famtiden? - klara skolan och sen ska jag bara ha de naajs :)
19) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa? - i panik den som är överst på lisan
20) Tror du att du skulle bli en bra förälder? - ja blir bra på allt :D
21) Vart togs din profilbild? - vi har ingen, men headern gina tricot :)
22) Ärligt, vad tänker du på just nu? - massa grejer, fixar för helgen och sånt :)
23) Vem känner dig bäst? - det är några stycken :) dom vet hoppas jag
24) Vad är helgens planer? - till stan, träffa folk och paarteey :)
25) Vad har du på dig just nu? - jeans tights, stor kofta, linne :)
26) Har du någonsin slagit ett träd? - jag skulle visa att det inte gjorde så ont..men inte annars
27) Har du någonsin smygit ut ur huset? - haha nej jag är för klumpig,, skulle märkas på engång
28) Aldrig sova eller aldrig äta? - Aldrig sova
29) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska? - kvällsmänniska
30) Finns du där för dina vänner? - always!
31) Gillar du att umgås med andra människor? - om jag bara kände någon...haha sämst humor, men ja det är klart
32) Har du lätt att förlåta andra? - ganska, men jag blir inte lätt sur iaf ;)
33) Skulle du någonsin dela pojkvän/flickvän med din bästa vän? - öh, haha nej vem fan gör det :s
34) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz? - lillebror, och sen har vi sms också om det räknas ;) 35) Finns det någon du bör reda ut saker med? - egentligen, men jag har slutat bry mej så nej
36) Kommer någon ringa dig ikväll? - think so :) Nej du är det back to matte, sen imorn är det helg!! fan va skönt, tror det kommer bli en riktigt bra helg faktiskt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0