I got something to say

Snygga bilder jossi laddat in, got to say!

Det var iaf mycket skoj igår! Dock så var jag bara allmänt gnällig igår och inte alls så skoj men de andra måste ha haft skoj iaf.


Har en bild att ladda in, vi tar den sen!

kan ju säga vad jag fick av mina gullig vänner!

Robert pattinson kalender, 90210 tröjan!!!!!, två nagellack, läppbalsam, super gulliga trosor *host*haha!, massa grejer från LUSH, ansiktsmask, muffins. Jag tror det var allt. Har lite dåligt minne.
tack för alla grejer iaf. Allt ni köpt betyder massor!!


Freja

Kommentarer
Postat av: Mira

När fyllde du år?! Grattis i efterskott!!

2009-09-18 @ 19:05:01
URL: http://miraberghedenborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0