I'm not in love with my radio. I'm in love with spotify

OM NI ÄR INTRESSERADE AV FREJAS LIV, LÄS DÅ TACK!

 Jag skriver nu bara lite snabbt innan jag hoppar in i min säng. Har haft sjukt ont i halsen hela jävla dagen så alla som har fått höra mig klaga som en liten skitunge, förlåt. Jag hoppas det går över snart och jag hoppas att Klara, Mira och Jenna har hittat glossycrisps nu också. Klara, om du läser så ska du veta att jag har kollat niotillfem som du tipsade om. Super söt va hon ju.

Imorgon vaknar Freja halv 8 för att snabbt fixa sig (liite) ska sen ta bussen till farmor för att ta en dusch där (vi har ingen hemma nu när badrummet byggs om) Sen ska jag och granny äta lunch hos henne. Sen bär det av till skolan. Tre timmar svenska sen hem och fixa sig inför insparksfest. Woow, hoppas jag inte är helt död då...
Nåja, Djungel karnevaltema iaf. Men jag tänker dock inte klä ut mig till nått jävla djur. Det får Angelina uppdraget att göra. Vad fan skulle hon va? Typ nån massaj eller nått.

Aja, nu har ni fattat läget. Morgondagens planer. Det var ju såå länge sen jag skrev ett "riktigt" inlägg.
Längtar efter duscheeen......

LGTTB säger ja bara. försök lista ut den om ni kan. Nä jag e snäll. Det betyder "Lets Go To The Bed"

Freja


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Godmorgon :) sovit gott ? ^^,

2009-09-08 @ 07:59:29
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0