jag har finally lärt mej moonwalk, woho :)

Var ute på promenad med elin för ett tag sen, mysigt värre :) Nu ska jag duscha och sen lässa boken vi har i läxa och sen så ska jag sova, jag har börjat lägga mej 10-halv 11, jag förstår inte hur det gick till men det är jätte skönt! Medans resten i min klass (typ) tycker dom har lagt sej tidigt när dom lägger sej 12 :o haha ja men det är bäst såhär, måste vara utvilid till helgen! :)

Imorn efter skolan ska vi iaf stanna kvar i stan och kolla på nåt till insparks festen, är ju ändå tema (militär :s) men man vill ju inte komma helt vanlig tänkte jag :)

Godnatt! <3

Så hoppas du kan läsa nu Freja :) (från freja fyllde år)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0