Kvälls update

Åh jossis fina text. Äntligen kunde jag se vad det stod!

Men shit jag dör här hemma, det är så tråkgit. Alla hantverkare springer runt så jag kan inte gör det jag vill. Som är att sjunga högt som fan med min hesa röst som jag alltid från när jag e sjuk. Den är fin. Låter cool. Bättre än min vanliga röst.
Imorgon åker jag till farmor igen istället. Det är mycket roligare där. Inga jobbiga gubbar och man får lite lyx. Ska nog duscha igen då så jag e fräsch till på lördag.

Sen måste jag köpa lite saker i helgen. Som jag måste ha! mina små måsten, om jag nu köper så får ni se vad det är sen då det är köpt.

Lyssnar gärna på Fibes oh Fibes nya cd 1987 nu. Den är så mysig



Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0