Weekend is the shit :)

Nu sitter jag här framför datorn och gör min historie läxa, eller nej jag tror det var mediakunskap. aja en läxa gör jag iaf, jag har skrivit en hals A4 på en kvart, lite stolt är jag så nu är jag snart klar, eftersom man bara skulle skriva en :) Sen blir det till att göra spanska och sen duscha och kolla lite på tv eller så tror jag :) min kväll låter ju sjukt deprimerande, så jag hoppas ni andra har det bättre! :)



Ett collage jag gjorde i somras efter en vanlig dag på stan, ush vad jag längtar tillbaka till sommaren och lovet, nu kommer hösten snabbt och det blir mörk innan 8 :( det ska vara ljust ute, alla blir gladare då! :D

Men annars tycker jag att skolan har blivit mycket bättre! :)


Kommentarer
Postat av: A

fin bloggg! :D

2009-09-04 @ 17:22:12
URL: http://andreaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0