vad hände här då?

Jo du, nu känns de lite som bloggen slowly dying..freja skriver på sin andra blogg och jag skriver inte alls, jag har faktiskt helt enkelt ingen ork just nu, sitta och skriva vad man gjort, dom man känner lär väl veta ändå, jag skriver typ ändå inget spec känner jag och min cp data vill inte lägga ut bilder, hej posetiva josefina :D nej men ska väl kanskd bli lite ändrig på detta, well see,

har iaf haft damp denna helg, skulle vart i london men nej klart inte det skulle bli av för den jvla vulkanen...eftersom jag inte kan ta bilder bjuder jag på denna tjusiga lilla lista som jag snodde från katariina :D

PERSONLIGT
Namn:Josefina Magnusson
Födelsedag: 28 maj
Smeknamn: Jossi, Jossan, Josef, fesoj, pär-inge and soo on,..
Ögonfärg: gröna typ
Hårfärg: lite olika (?) men brun
Längd: Alltid trott 1,70 men tydligen 1,68 och en halv :O galet, känner mej som en ny människa :s det måste blivit fel..
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: tvilling
Skostorlek: 39, hello big foot
Är dina föräldrar skilda: yeas
Dålig vana: komma sent heela tiden...

FAVORIT
Färg:
beroende på årstid
Sport: Dans
Godis: smågodis :D
Affär: hum, olika
Helgdag: Fredagar helt klart
Årstid: sommar!

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär:
har och är :D
Rymt hemifrån: nja, mer misslyckade försök? haha
Sovit utomhus: tältat, då jag känner mej rikigt levande :D eller, nästan..
Spytt i skolan: nej, tacka gud för det
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: OM jag har.
Varit på scen: oh ja
Retats: vad ska man annars göra för att förgylla dagen? :D

DU
Svär:
aldrig!
Sjunger bra: ja! helt sjukt hur duktig jag är! haha nej nu skall vi icke ljuga
Duschar dagligen: nej, jag tycker om att vara ofräsch
Vill gifta dig: think so
Kommer överens med dina föräldrar: mja, ganska så,
Äger en ipod: yes, lyssnar aldrig dock, använder mobilen, som dock hackar :`(
Sover med gosedjur: jag har faktiskt slutat med det :o

KAN DU
Gå ner i spagat:
förut så, what went wrong?
Skriva med båda händerna: ja då, dock kanske  inte så läsligt med vänster
Vissla: inåt så
Blåsa en bubbla: ja :D
Ha dina ögon i kors: aa, tycker det dessutom är riktigt charmigt at gå runt så
Nudda näsan med tungan: nope

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade:
oskar
Du pratade i telefon med: pappsen
Du kramade: elin
Du skällde på: öhm, skällde och skällde mer sur, men sebastian isf..
Du sportade med:freja och katarina

SENAST DU
Skrattade:
hos elin tror jag minsann
Grät: oj, galet länge sen, tappat den förmågan känns det som
Filmen du såg: sagan om konungens återkomst (a)

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster:
mina grannar, hej stalker
Lyssnar du på musik nu: yes box
Vad har du på dig: en randig tröja som alla äger
Vad är det på din musmatta: kalle anka :)

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med:
3
Dricker du mjölk: ibland så
Person du hatar mest: vet inte, orkar inte lägga ner tid på sånt
Vad borde man uppfinna: gott godis som man blir smal av, tänk vilken hit det skulle bli! :D
Vilket är det värsta vädret: när det blåser uper mycket samtidigt som det regnar eller snöar

Sådär ja, nu ska jag nog fixa mej, sjukt trött :O natti!



/Josefina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0