we're going all the way up



tjabbaa! Josefina och Petra har idag left the buildning och dragit till Åre för skidor. Det blir säkert skit skoj brudar men jag själv skulle inte palla mera snö nu. Jag får helt enkelt underhålla mig utan dom, har ju iallafall Katarina och Emphoe här hemma! Jag kan leka med dom, no problems.
Vad kan man säga utan att upprepa allt jag precis skrivit på frenergy? Nada. Ni får läsa där istället om ni inte redan gjort det.
Jag känner själv precis som ni att glossycrisps bara blir mer och mer boring. Men jag ska bättre mig. Funderar också på en ny design för denna har vi haft nu sen Januari om jag minns rätt. Vi vill ju inte tappa läsare eller så, right?



Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0