GUNHILD eller KATARINA GANNING



Ganning i sjuan! <3

En as bra dag, 15 maj 2009 på rix FM festival! du och jag en bra dag!


 Katarina Ganning fyllde faktiskt år igår. Så nu när jag har tid så gör jag ett inlägg till henne!  Det skulle vara kul om du orkar läsa allt det här!


Den 1 Februari 1993 föddes denna lilla flicka. Sex månader innan mig och det tycker hon är jättekul att skryta om, så jag får ta den smällen antar jag. Jag har inte alltid känt henne. Faktum är att första gången jag träffade henne var nog när vi var 11 år. Jag skulle träffa min kompis paula och då skulle katarina vara med tydligen. Först var jag fett skeptisk eftersom jag var blyg av mig och inte kände för att vara med den där "bruden från 5A". Vi gillade inte A klassen hööhh. Men sen så blev det väl lite bättre.. eller blev det. Jag var väldigt into melodifestivalen i mina unga år så därför hade jag hade spelat in ESC 2004 (den internationella alltså) Jag tvingade både Paula och Katarina (som jag aldrig träffat tidigare) att dansa bosnien och grekland bidrag med mig. Alltså den var fett snuskig. Men jaa, de fick iaf dansa den med mig så jag tror Katti inte fick ett så bra intryck utav mig. Mer rädsla och knäppis intryck. Jag tyckte iaf att det var skit skoj och antog att alla gillade danserna fast det kanske inte var så. Nåja, sen träffade jag inte katti något mer på 2 år för vi klickade kanske inte så bra första gången hahahaa! Jag tyckte hon va konstig och hon tyckte säkert jag var hel knäpp.

Men sen! När jag började sjuan så upptäckte jag då att denna Katarina Ganning också skulle gå i min klass. Då vart jag blyg och typ rädd för denna tjej. Hon var ju speciell och hade kanske lite konstiga kläder. Rödrutiga emo byxor från cheap monday! hhaha alltså det var något nytt liksom! Okej alla såg konstiga ut i sjuan. Det var ju fan tonåren som busade i oss. Så jag snackade inte precis med henne. Men eftersom vi senare var tvungna att ha spanska tillsammans så antar jag att vi snackade efter ett tag. Vi passade inte jättebra ihop i början för jag var jobbig och bråkig av mig och det störde hon sig på. Hahaha nu lät jag som ett problem barn, men jag kanske var det...maybe. Senare i åttan så blommade vi ut! (NI FATTAR) då man var lite mer "fjortis" av sig (vi var dock aldrig några fjortisar, inte extrema iaf) Vi fick mycket gemensamt, kom på massor av knäppa ord, skrev låtar ( PSALM 321, THE OTAKA GIRLS FROM WEST INDIA, you remember) massa sånt galet och det var jätteskoj! Kommer aldrig glömma då katti skrev på sin Playahead sida "Vi kände inte varann så bra i början men nu vet jag att vi alltid kommer vara vänner" GOSH jag blev så rörd av det! Det var mycket fint skrivet och jag tror än på dessa ord. Sen har allt bara blivit bättre med åren. I nian så var vi fortfarande tighta dock så bråkade vi massor också, man kan inte alltid va sams. Jag har svårt att vara arg på någon en längre tid och det ska ni va glada för!
Nu i gymnasiet så håller vi fortfarande ihop fast man inte kan ses lika ofta längre! Jag vill verkligen inte förlora dig ganning så jag hoppas vi kan ses fortfarande och inte glider ifrån varandra för det är det minsta jag vill ska ske!

Jag kommer alltid älska dig för vi har något speciellt mellan oss! So don't leave me ubuntu <3
hoppas du pallade läsa allt för det tog en jävla massa tid att skriva....pjuuh


love to you and GRATTIS IGEN <333

Freja

Kommentarer
Postat av: katarina

OMG freja! jag förlåter dej för att du kallade mej emo, konstig och la ut extremt fula bilder på mej eftersom du är en av mina bästa vänner och att du skrev så fint! :D haha, jag ska säga dej att dom där låtarna vi skrev antagligen är dom bästa ever made! ;D och det är sant vi har alltid roligt du och jag! så vi kommer alltid hålla kontakten! love you ubuntu! <33

2010-02-02 @ 20:06:04
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0