Hardest part of this is leaving you

Har inte skrivit i bloggen på länge, men helgen var väldigt händelserik. Både bra och dålig. Srev ett av mina s.k "emo inlägg" igår, men valde att ta bort det eftersom det egenlitgen inte är nåt någon annan har att göra med, därför jag blir jävligt irriterad på när folk ska lägga sej i...aja det är inte vad detta inlägg dska handla om, utan CP SL!
Det ska inte ta över en timma att åka fram och tillbaka till Juliaborg, trodde mina tår hade domnat bort, fick t.o.m för mej att min tå hade ramlar av så blev tvungen att stanna och kolla så att den levde (haha?)

Annars var det en kort dag, två lektioner och slutade halv 11, satt på cafe 60 med emmaa, greta och alexis. när de hade gått satt ochoch emma kvar och pratade om att Lifes a bitch som emma skrev det, själv tror jag på karma....
Nej nu ska jag äta, as usual...
Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0