OMG SHOES

yo people. Fan asså! kommer ni inte ihåg att jag bloggade dagligen förut?! sen jag skaffade Frenergy så har jag inte skrivit i glossy lika mycket. Har jag blivit knäpp eller? Kan ju berätta lite om dagen iaf!

Vi var 12 pers i klassen idag, men efter lunch så var vi bara 8 kvar. Hahah min fina klass är fejk sjuka så de slipper ha argumenterade föredrag. Men synd för er så slipper ni inte undan!! Jag har fixat så alla kommer ha föredrag vare sig ni vill eller inte. Jag kan iaf berätta att jag fick VG+ på mitt föredrag om päls. Jag var awesome förutom att jag inte var så seriös av mig. Garvar man hela tiden så börjar alla andra också garva... NOT OK!

imorgon ska vi gå ca 7 km på djurgårn för att sedan dra till danderyd och spela curliiiiing. Oh yeah, jag har gjort det förut så jag har hyffsad koll. Sen blir det hem och fixa lite läxor.


that's all I can tell you right now





Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0