Update

Inget bloggande på länge, har typ inte suttit vid en dator på hela helgen känns det som :O men vi kör lite update dårå :)

I fredags slutade vi 12, jävligt skönt må jag säga, så gick hem till sebbe och var med honom, sen åkte jag och mötte upp petra och freja vid odenplan för att fixa katarinas presang :) efter det blev det hemgång och mamma josefina gick och köpte pizza med min lillebror och hans kompis, sen kom farbror emma på besök till mej :) vi fixade och och mötte katarina för att åka till Pullan som som år, (grattis några dagar senare höhö) jag louise och dag skapade en smarrig tårta som ingen tyckte om, otacksammt säger jag bara :)
SEn åkte vi hem och jag och Em låg och kolla på OC, eller hon för jag somnade efter 3 sek...

Dagen efter var jag med seb igen, trevlig den pojken, men sen kom elin och vi skulle fixa oss, försent as always dock...men sen gick vi till katarajna på middag, trevlans. Och jag vill säga till freja att jag visst danasde med henne, vi fick köra lite dirty dancing i hallen för oss själva ett tag för att inte verka störda, haha hej party people på oss :) sen drog vi till hagsätra, dock var det säkert denna gång och inte "oh no dom kommer våldta oss" känsla, pjuh :D men det var trevlig :)

Herregud va jag skriver, från att aldrig nånsin skriva vad jag gör på helgerna till detta, jag är för duktig :D
Idag har jag vart med min pojk igeen, han tar över mit liv. nej nu skojade jag minsann, okej man märker kanske att jag sitter i min ensamhet just nu.... sen har jag pluggat också :D nu förtjänar jag en klapp på axeln, men nu ska jag nog fixa mej för en rejäl godnatts sömn som ska sluta 05.45, sad but true ...


Mej och min lilla porris unge,, kan fortf bara få in webbkamera bilder, sjukt irriterande, sluta vara så oteknisk josefina...

GODNATT :D
JOsefina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0