Baby I`m a man I was born to hate

Tjabba :) Idag var det en vanlig dag i skolan, härligt som alltid höhö, men nu är det faktiskt nästyan helg :D lovely,,senare på kvällen besökte jag Emma, och skulle fixa lite på Daggis presang. Sen tyckte jga det var dags att gå hem och plugga matte, får ju snart ig vafan men icke, då var det viktigare att sola, men jag måste erkänna att det var rikigt skönt att ligga där och drömma sej bort att det är sommar :D dock tycker jag alltid att jag är jätte brun prec efter men 5 min senare inser jag den bisstra sanningen att det var som förut, nej inte alls över dramatisk :) men nu ska jag börja göra lite matte, känns bra att säga det även fast man kanske inte gör det :)


Sooommar, ta mej tillbaka

Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0