How soon is now?

Idag har jag och emma tränat (!) belive it or not, jävligt duktiga faktiskt, efteråt var det dock några idioter som snodde emmas mobil, men vi såg dom senare och smartass som somliga är så stod dom och höll på med hennes mobil, så aggresiva emma (haha new nickname) gick fram och sa till, men dom nekade ju ofc, men tillslut plockade dom iaf fram sim kortet som dom hade slängt ner under nåt jälva galler. det är såna som dom som gör att folk har fördomar, suck...  Får se hur det blir ikväll då om jag inte får tag på kvinnan

När jag kom hem så har jag iaf ätit lefovers från pizzan och kollat lite på vänner, såg sista avsnittet, allt lika sorligt på nåt sätt. Nu ska jag iaf duscha och fixa mej, ikväll sen blir det gala premiär av Alice i underlandet 3D, och sen te bjudning i volvo showroom med Aggresiva Emma (haha tyckte det var lite roligt) , tack daggis! :D
Blir kanske den blommiga kjolen eftersom temat är färgglatt,


Aha det blir tydligen bak och fram :o men tanken som räknas, lovar jag kommer glömma biljetter eller nåt.. *peppar peppar*

Ciao / JOsefina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0