It´s now or never

TJABBA :D
Igår spenderades dagen i stan med Elin och Freja, fick lite nytt tillskott till garderoben :) blev en blazer, typ kavaj, kjol och en par nya jeans, ja riktigta jeans och inte jeans tights som det brukar bli nu på senaste iden men dte r ju så mkt bekvämare!
Sen på kvällen mötte jag emma, skulle visa mina matlagnings skills :) Vi gjorde pizza, blev smarrig förutom mina stora klumpar med oregano jag slängde in i ugnen i pank när jag kom på att jag glömt det. sen gjorde vi nacho chips med ost, nån socker kaka (hsm...haha) och så åt vi ballerina kladdkaka som är min nya kärlek, underbart goda om man doppar i mjölk :D var det nån som sa feta??....sen var det lägg dags, älskar min 90 säng, inte alls så att det blir trångt... :D


Nya jeansen, dock ljusare på riktigt :)


Min kjol, inte så chamrig på bilden men lite söt på riktigt, har fickor vilket jag tycker är lite tjusigt :)

/Josefina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0