You start to wonder why yore here not there

Well, som freja mitt hallon sa har vi vart väldigt oaktiva, min enda förklaring är jag att jag inte har haft tid helt enkelt :O men för er som helt enkelt inte klarar sej kan jag ju köra lite update :)

Fredag: hade middag med louise och gabrielle och våra mammor, haha min käre morsom tyckte vi skulle ha tjejkväll,men long time no see så det var very najs :) sedan kom sebastian min eskimå och sov hos moi (tycker jag själv är lite rolig med mina extra namn där)

Lördag spenderades först med freja, sen åkte till till sebbe igen och skulle äta middag, sen åkte jag till petra där vi skulle fixa oss och sånt typ,, trodde vi hade lördagen planerad men icke, vi har fan nån slags förbannelse över oss haha, så det sket sej, men sen skulle vi till nån som sebastian kände, hann vara dör i 10 min typ och både petra ocvh mikaela lyckades bli av med stuff, ja vi har fan en förbannelse på riktigt! :O sen traskade jag och S hem iaf, och söndagen sen skulle jag plugga, blev kanske inte så mkt med det :s

och detta var min extreeemt händelserika helg..

idag hade jag en härlig sovmorgon och började 1, var faktiskt på extra matte sen, duktig som jag är :D men nu ska jag fasktiskt plugga lite, matte och svenska bok..

pouss


tycker att jag ser så härligt ensam och mobbad ut på denna bild :D

/Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0