I want to dance with somebody

i Fredags var det min fördelsedag, längtar jämt jätte mycket men vet egentligen inte riktigt varför, tror det var för det var min favorit dag (efter julafton) när jag var liten, så jag är väl van att vara glad då :P hade iaf middag med mina finaste små vänner :) Flavia stannade och höll mej sällskap över natten, gick upp tidigt sen för att hinna med massa grejer på morgonen och sen stan med katarina och freja för att köpa band till uppvisningen och byta lite saker :)

Mötte upp sebastian, vi lagade pizza, lr jag men han rev ost och det är ju också svårt :) somnade av nån anledning vid 11 och vaknade vid 7 :s rolig tjej!

Sen var det dans uppvisning, lovely!





Nej nu jävlar kör jag på med historia!

Josefina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0