she`s a mess, now the girl is stressed

yes, våran blogg dör ut, helt enkelt så orkar jag inte skirva, tycker det är ganska tråkigt just nu faktiskt, har inte tid heller, finns så mkt roligare att göra än att sitta och skriva , inte min grej, och jag går journalistik (?) aja, well se what happends..

Me lady gaga var SÅ JÄVLA UNDERBAR! är man ett stort fan så är det värt att stå att köa i flera timmar, inte för att det behövders men jag ville fan stå längst fram! brukar aldrig lyckas med det typ,, efter var min hals död efter allt skrikande/sjungande, jag var nerkyld och jätte hungrig, men allt var värt! var en trevlig kväll med emma och träffade även min gamle vän Flavia som skydadde mej från tryckande folk :P åkte och sov hos Sebastian sen :)

plugg time...
/Josefina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0