Show me yore teeth

Tjabba!
Jag har funderat på att börja blogga lite again, täkte väl skapa en ny då denne är död, får se när det blir, eftersom jag skjuter upp saker så kanske om ett år?
Igår hade jag och sebastian iaf en lugn kväll och gjorde tacos, smarrigt :) sen idag träffa jag ina och robin, long time no see, en dag på stan med första jordgubbarna iår :o sen kommer iaf emma hit och håller mig sällskap över natten, rawr hihi :) nej men vi ska ut och partaja, slå klackarna i taket, göra gatorna farliga, okej nej nu ska jag nu lugna mej, men ha en fin kväll hundratals som läser denna döda blogg!


en extremt hemsk bild, då jag ser uppblåst ut, men inte min dator så man får ta det man hittar i akrivet :)

/Josefina

Kommentarer
Postat av: emsey

übersöta

2010-05-16 @ 11:10:52
URL: http://emmamarielle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0